الجمعة، 27 أبريل 2007

انا هناك

بما اني ما عرفتش أتوائم مع البلوج سبوت.. فعدت أدراجي سالمة للورد برس و مدونتي الاصلية وشوشات

و عشان في كتير من المدونين على بلوج سبوت عاملين اوبشن عدم إضافة ردود من أنونيماس فلما باجي أرد بمعلوماتي الورد برسية ما يرضاش و يصر اني أحط معلوماتي البلوج سبوتية.. انما المدونة دي مش اكتيف اني مور.. و انا هناك.. مش هنا :)

جزى الله خيرا كل اللي ساعدني على التعامل مع البلوج سبوت و أخص بالذكر أخي عصفور المدينة.

هناك 4 تعليقات:

صاحب البوابــة يقول...

الف الف مبروك على إنضمامك لعالم التدوين

تحياتي لقلمك الحر

وانتظر ابداعاتك في اسرع وقت

كلبوزة لكن سمباتيك يقول...

طيب ما تحاولي تعملي فرع لمدونتك هنا دي بلوجرز حلو

تحياتي

وشوشات يقول...

صاحب البوابة.. شرفت يا فندم المدونة.. بس احنا منتظرينك هناك في olaosman.egyblogs.com
هناك بيتي و انا هنا كنت ضيفة و رحلت.

سمباتيك.. هو تقدري تقولي كده انه ما حصلش كيميا بيني و بين البلوجر.. مش عارفة ليه

*,*AMY LEE*.* يقول...

مش عارهف بصراحه انا مجربتش غير البلوجسبوت
بس حاساه جميل جدا
يعني مش بطاله برده
انا كمان حاولت افتح البلوجر التاني بتاعك
ومش رراضب يشتغل؟؟

<